نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخراج الگری چقدر برای یوونتوس هزینه دارد ؟

اخراج الگری چقدر برای یوونتوس هزینه دارد ؟

تماشای بازی یوونتوس در این فصل واقعاً برای هواداران چالش برانگیز بوده است و بسیاری از انتقادها متوجه سرمربی آنها، مکس آلگری است.

 

علیرغم شروع امیدوارکننده فصل، یوونتوس در هفته های اخیر افت عملکردی را تجربه کرده که منجر به افزایش نارضایتی در بین هواداران شده است.

 

آلگری بیشترین تقصیر را برای مبارزات تیم به دوش می کشد و برخی از هواداران حتی خواستار جدایی او شده اند. دومین دوره او در این باشگاه ممکن است با لکه دار شدن شهرتش به پایان برسد، مگر اینکه بتواند حداقل یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را تا پایان فصل تضمین کند.

 

در حالی که آلگری بیشتر انتقادات را به دوش می کشد، اما همه معتقد نیستند که او تنها مسئول عملکرد ضعیف یوونتوس است. ساندرو ورونسی، روزنامه‌نگار، استدلال می‌کند که ممکن است خود تیم کیفیت لازم برای دستیابی به نتایج بهتر را نداشته باشد.

 

او به نقل از Tuttojuve گفت:

 

به مخالفان مکس می گویم: اگر مشکل او بود، برای حل آن کافی بود که او را اخراج کنیم، با توجه به اینکه یک سال قبل از انقضا او 18 میلیون هزینه برای تیم دارد. من او را سرزنش نمی‌کنم، وقتی شما فراری دارید که موتور مناسبی ندارد، هر کسی که تیم را راهبر کند، همین مشکلات رخ می دهد. تیم ما اگرچه گران قیمت است اما شایسته قهرمانی نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: